<نجات جان 102 شهروند از غرق شدگي دريا و رودخانه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2164
نویسنده : کامران وزیری

 

 
 
سخنگوي سازمان امداد و نجات كشور اعلام كرد: امدادگران ساحلي هلال احمر توانستند در مدت زمان 45 روز جان 102 نفر را در دريا نجات دهند.
 

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام كرد: از تاريخ 13 خردادماه تاكنون 144 عمليات درايي و ساحلي انجام شده كه بیشترین عملیات‌ها به ترتیب در مازندران 58 عملیات، اصفهان 26 عملیات، گیلان و آذربایجان غربی 13 عملیات بوده است.

وی افزود: در مجموع در سواحل دریایی 72 عملیات، سدها 24 عملیات و رودخانه‌ها 22 عملیات انجام شده است که در مجموع 238 نفر دچار حادثه شدند که 153 نفر آسیب دیده كه امدادگران توانستند 105 نفر را از غرق شدگی نجات یافته است.

درخشان گفت: متاسفانه هنوز هم مسئله امداد رسانی و نجات غریق در سواحل کشور متولی و بودجه مشخصی ندارد و سازمان امداد و نجات به صورت داوطلبانه در این مقوله ورود پیدا کرده و در مجموع طرح امداد دریای و ساحلی سازمان امداد و نجات نیز تا شهریور ماه ادامه خواهد داشت.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: